Boženy Němcové 2

Náš svět technologií

Letní kurz angličtiny v severní Anglii – léto 2024
Schránka důvěry

Pokud máte nějaký problém nebo chcete na něco upozornit písemnou formou, můžete využít schránku důvěry.

Ta se nachází v přízemí budovy školy (směrem do jídelny).

Nebo napište na školní email důvěry: duvernaschranka@zsbnopava.cz

Klub rodičů

Informace o tématech a termínech Klubů rodičů: zde

Učebna pod širým nebem

Zasazená lípa ke 100. výročí vzniku ČSR

Náš strom svobody, který jsme zasadili dne 31. 10. 2018 roste již:

strom
Žákovský parlament

Školáci ze 4.B v přírodě – Na Vyhlídce v Jeseníkách

Za deštivého počasí jsme dnes vyjeli z Opavy na náš týdenní pobyt na škole v přírodě. Letos jsme vyrazili do malebného penzionu Na Vyhlídce v Nové Vsi. Zde budeme zveřejňovat aktuální články a fotografie.

1. den: Velká túra k Anenské huti ve Žďárském potoce, počasí pěkné,až večer průtrž mračen, všichni jsme OK.

2. den: Vycházka do okolí-pozorujeme žabí pulce, čolky…;  v odpoledním klidu fandíme hokejistům, vystupujeme na rozhlednu, píšeme pohledy, stavíme lesní domečky, chystáme se na noční stezku odvahy!

3. den: Výprava k 500 let staré lípě tzv. Hadí královně-pozorovali jsme srnu s mládětem, skokany hnědé…, cestou zpět pirátská zkouška mlčení, vyrábíme přívěšky, hrajeme hry u chaty.

4. den: Většinou sluníčko, procházka -poznávání květin, pirátské zkoušky – síly, spolupráce, důvtipu…, vyhodnocení hlavní hry, večerní diskotéka, hry, scénky, domů se nám nechce!

5. den: Balíme a loučíme se :-(, poslední vycházka, cesta do Bruntálu, prohlídka zámku, návštěva aquaparku 🙂 Děti si to užily a zasloužily. Byly hodné a samostatné. Děkujeme všem našim příznivcům, sponzorům (odměn bylo spousta) a tatínkům, kteří nám pomáhali s nakládáním a vykládáním autobusu!