Informace k LVK pro školní rok 2024/2025
Termín LVK pro rok 2025: 09. – 14. 02. 2025 (neděle – pátek)
Lokace: Chata Spartak, Hynčice pod Sušinou 17, Hynčice pod Sušinou, Česká republika
Odjezd: neděle 09. 02. 2025, 10:00
Sraz: 09. 02. 2025, ZŠBN, 09:30, v přízemí budovy prezence, odevzdání dokumentace. (Pro krátkodobé vyložení batohů, kufrů a lyží je možno v neděli využít školní dvůr. V pátek v době příjezdu dětí to již možné není!)
Příjezd: pátek 14. 02. 2025, cca 13:00, děti budou rodiče informovat prostřednictvím mobilních telefonů během jízdy autobusem, aby převzetí dětí a bagáže proběhlo co nejsnadněji.
Strava: začínáme obědem, končíme snídaní.
Platební pokyny: bude upřesněno (pro představu uvádím loňské údaje – cena – 4.100,- Kč pro žáky sedmého ročníku. Z rozpočtu MMO bývává schválen příspěvek 2.000,- Kč/žáka 7. ročníku.) Platba rodiči bude prováděna na účet školy, každému žákovi bude přidělen variabilní symbol. Vyčkejte tudíž pokynů, které obdrží každý účastník na EduPage.
Informace:
výstroj a výzbroj
– lyže pevně svázané i s hůlkami, nejlépe ve vaku
– pevná taška, batoh nebo kufr, se kterým je dítě samo schopno manipulovat
– lyžařské boty nesmí být volně, opět je vak na lyžáky nejlepší řešení
– helma POVINNÁ
s sebou
– zimní oblečení na lyže, na výcvik chodíme 2x denně, doporučujeme minimálně dvoje rukavice
– přezůvky na chatu, oblečení na chatu
– lyžařské brýle (nejsou povinné)
– stolní hry, karty
na cestu
– pokud bývá dítěti špatně – sáček, prášek (i na cestu zpět)
Děti dostanou ze školy:
- informace o LVK (v papírové podobě shodné s informacemi zde),
- závaznou přihlášku – odevzdat do 15. 10. 2024 třídním učitelům,
- potvrzení o bezinfekčnosti – odevzdat při prezenci v den odjezdu,
- potvrzení o seřízení bezpečnostního vázání (pokud nebudete mít vlastní potvrzení z půjčovny) – odevzdat při prezenci.
Informace: potvrzení o účasti na LVK pro proplacení příspěvku z pojišťovny se odevzdává po ukončení LVK na sekretariátu školy (na vlastním tiskopisu konkrétní pojišťovny),
!!! Zdravotní potvrzení (možno stáhnout z odkazu níže, ale lékaři si většinou tisknou své vlastní) – odevzdat do 15. 01. 2025 !!!
Před odjezdem na LVK v den srazu u prezence žák odevzdá:
- obálku, plastovou fólii apod. s napsaným jménem dítěte, ve které bude: ofocená kartička pojišťovny a tel. kontakt na zákonného zástupce,
- potvrzení o bezinfekčnosti, nesmí být starší 1 dne (bez tohoto potvrzení se nemůže dítě zúčastnit kurzu),
- potvrzení o seřízení bezpečnostního vázání,
- pokud dítě užívá léky, popsat a při prezenci předat (léky žádáme v originální krabičce a popsané).
!!! ZODPOVĚDNÉ CHOVÁNÍ !!!
V případě závažného porušení pravidel LVK odjíždí dítě, po telefonickém upozornění rodičům, v doprovodu rodičů na vlastní náklady domů (bude předáno pedagogem v místě ubytování).
Při příjezdu budeme žáky asi 30 min před příjezdem do Opavy informovat, aby volali rodičům.
Parkování u školy je problematičtější. V neděli při odjezdu bude možnost na dobu nezbytně nutnou použít k vyložení věcí školní dvůr. Přijet, vyložit věci a hned odjet. V pátek již školní dvůr nebude možné použít. Pokud budete parkovat v okolí školy, prosím, nebraňte průjezdu MHD a našeho vlastního autobusu, který nás bude odvážet a i s námi přijede ke škole. Děkuji.
Rodiče žádáme o prostudování provozního řádu areálu na stránkách: https://www.zima.ski-school-kralicak.cz/pool/skischool/upload/Provozni_ad.pdf
Výcvik probíhá ve sjezdovém lyžování (praktická část) a ze zásad bezpečného pohybu na horách (teoretická část).
Sponzorské dary (finanční, ale i věcné – firemní, reklamní předměty, sladkosti) jsou samozřejmě s vděčností velmi vítány.
V ceně týdenního pobytu je doprava autobusy, ubytování, plná penze a permanentky. Na dopravu nám přispívá SRPDŠ. Členům SRPDŠ bude cena o příspěvek sdružení snížena a vrácena zpět po ukončení LVK.
- Posudek o zdravotní způsobilosti dítěte: formulář ke stažení zde
- Prohlášení o bezinfekčnosti: formulář ke stažení zde
Vedoucí kurzu:
- Petr Matušek, +420 602 810 408, matusek@zsbnopava.cz