boženy němcové 2
Elektronická žákovská knížka

logo_edupage

Rychlý kontakt

Základní škola Opava,

Boženy Němcové 2 –

příspěvková organizace


IČ: 70999180

Adresa: Boženy Němcové 2,
746 01 Opava

Mobil ŠD: +420 734 170 639

Mobil školy: +420 731 194 786

Email: skola@zsbnopava.cz

Zkoumavé čtení

Klub rodičů

Informace o tématech a termínech Klubů rodičů: zde

Učebna pod širým nebem

Zasazená lípa ke 100. výročí vzniku ČSR

Náš strom svobody, který jsme zasadili dne 31. 10. 2018 roste již:

strom
Speciální pedagog (SP)

Mgr. Alice Langrová – speciální pedagog

Zaměstnání:

  • ZŠ Boženy Němcové, Opava (2006–současnost)
    Školní speciální pedagog
  • ZŠ praktická – ZvŠ Dvořákovy sady, Opava (1987–2006)
    Učitelka
  • Jazykové centrum Klíč, Opava (1993–1999)
    Učitelka angličtiny
  • ZŠ při zdravotnickém zařízení a MŠ při zdravotnickém zařízení – ZŠ při PL a OÚNZ, Olomoucká, Opava (1983–1987)
    Učitelka

Vzdělání:

  • Studium odborné kvalifikace pedagog „Pedagog body and Mind“
  • Studium k výkonu specializovaných činností – prevence sociálně pedagogických jevů
  • Kurz celoživotního vzdělávání – „Metoda instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina 1″
  • Absolvování programu celoživotního vzdělávání k prohlubování odborné kvalifikace “Základy krizové intervence pro poradenské pracovníky na školách“
  • Absolvování programu dalšího vzdělávání k prohlubování odborné kvalifikace „Školní psycholog a školní speciální pedagog“
  • Univerzita Palackého v Olomouci (1979–1983)
    Pedagogická fakulta: Speciální pedagogika
    Magisterský titul
  • Gymnázium, Komenského, Opava (1975–1979)

Školení a kurzy:

  • Projekt G – Modul 2 (vzdělávání učitelů AJ na 1. stupni ZŠ)
  • Projekt G – Modul 1 (vzdělávání učitelů AJ na 1. stupni ZŠ)
  • Třídnické hodiny jako nástroj pro udržování a rozvoj sociálních vztahů ve třídách
  • Symptomatické poruchy řeči
  • Efektivní komunikace
  • Agrese a agresivita u dětí a mládeže
  • Pedagogická kineziologie
  • Terapeutické techniky se zaměřením na komunikaci
  • Deficity dílčích funkcí
  • Podpora jazykových kompetencí dětí a žáků s narušenou komunikační schopností se zaměřením na řečovou výchovu
  • Učební styly v praxi
  • Prevence specifických forem učení- program HYPO
    Jak úspěšně pracovat s dětmi, které mají problémové chování
  • Program na podporu koncentrace pozornosti – KUPOZ
  • Jak vést reedukační skupiny na Zš pro integrované děti
  • PAS- rizikové, zátěžové situace,agrese,aneb: víme jak vypadá a co s ní?
  • Význam tolerance dětí se specifickými poruchami učení
  • Dysgrafie grafomotorická a optografická
  • Pedagogická diagnostika prevence
  • Audendo – sebezkušenostní výcvik
  • Specializační kurz pro učitele dětí se specifickými poruchami chování a učení
  • Práce nejen třídního učitele a zátěžové situace v jeho práci
  • Pozitivní psychologie v práci učitele
  • Rozvoj sociálních dovedností prostřednictvím interakčních cvičení

Jazyky:

  • Anglický jazyk – středně pokročilý, slovem i písmem