boženy němcové 2
Zkoumavé čtení

Elektronická žákovská knížka

logo_edupage

Klub rodičů

Informace o tématech a termínech Klubů rodičů: zde

NNTB – Nenech to být

Ubližuje někdo tobě nebo tvým spolužákům? Nenech to být!

Klikni zde!

Zasazená lípa ke 100. výročí vzniku ČSR

Náš strom svobody, který jsme zasadili dne 31. 10. 2018 roste již:

strom
Rychlý kontakt

Základní škola Opava,

Boženy Němcové 2 –

příspěvková organizace


IČ: 70999180

Adresa: Boženy Němcové 2,
746 01 Opava

Mobil ŠD: +420 734 170 639

Mobil školy: +420 731 194 786

Email: skola@zsbnopava.cz

Ocenění naší školy

logo-Eticka-skola

Žákovský parlament

Jazyková škola HELLO – partner školy
Speciální pedagog (SP)

Mgr. Alice Langrová – speciální pedagog

Zaměstnání:

  • ZŠ Boženy Němcové, Opava (2006–současnost)
    Školní speciální pedagog
  • ZŠ praktická – ZvŠ Dvořákovy sady, Opava (1987–2006)
    Učitelka
  • Jazykové centrum Klíč, Opava (1993–1999)
    Učitelka angličtiny
  • ZŠ při zdravotnickém zařízení a MŠ při zdravotnickém zařízení – ZŠ při PL a OÚNZ, Olomoucká, Opava (1983–1987)
    Učitelka

Vzdělání:

  • Studium odborné kvalifikace pedagog „Pedagog body and Mind“
  • Studium k výkonu specializovaných činností – prevence sociálně pedagogických jevů
  • Kurz celoživotního vzdělávání – „Metoda instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina 1″
  • Absolvování programu celoživotního vzdělávání k prohlubování odborné kvalifikace “Základy krizové intervence pro poradenské pracovníky na školách“
  • Absolvování programu dalšího vzdělávání k prohlubování odborné kvalifikace „Školní psycholog a školní speciální pedagog“
  • Univerzita Palackého v Olomouci (1979–1983)
    Pedagogická fakulta: Speciální pedagogika
    Magisterský titul
  • Gymnázium, Komenského, Opava (1975–1979)

Školení a kurzy:

  • Projekt G – Modul 2 (vzdělávání učitelů AJ na 1. stupni ZŠ)
  • Projekt G – Modul 1 (vzdělávání učitelů AJ na 1. stupni ZŠ)
  • Třídnické hodiny jako nástroj pro udržování a rozvoj sociálních vztahů ve třídách
  • Symptomatické poruchy řeči
  • Efektivní komunikace
  • Agrese a agresivita u dětí a mládeže
  • Pedagogická kineziologie
  • Terapeutické techniky se zaměřením na komunikaci
  • Deficity dílčích funkcí
  • Podpora jazykových kompetencí dětí a žáků s narušenou komunikační schopností se zaměřením na řečovou výchovu
  • Učební styly v praxi
  • Prevence specifických forem učení- program HYPO
    Jak úspěšně pracovat s dětmi, které mají problémové chování
  • Program na podporu koncentrace pozornosti – KUPOZ
  • Jak vést reedukační skupiny na Zš pro integrované děti
  • PAS- rizikové, zátěžové situace,agrese,aneb: víme jak vypadá a co s ní?
  • Význam tolerance dětí se specifickými poruchami učení
  • Dysgrafie grafomotorická a optografická
  • Pedagogická diagnostika prevence
  • Audendo – sebezkušenostní výcvik
  • Specializační kurz pro učitele dětí se specifickými poruchami chování a učení
  • Práce nejen třídního učitele a zátěžové situace v jeho práci
  • Pozitivní psychologie v práci učitele
  • Rozvoj sociálních dovedností prostřednictvím interakčních cvičení

Jazyky:

  • Anglický jazyk – středně pokročilý, slovem i písmem
Plán akcí na leden 2021

23. 12. St – 3.1. Ne

  • Vánoční prázdniny

od 4. 1. Po

  • Prezenční výuka pro 1.a 2.třídu
  • Distanční výuka pro ostatní třídy